Jaké to u nás je

  • Od jara 2020 pracujeme v prostředí, které ovlivňuje celosvětová pandemie koronaviru. Zdraví a bezpečí našich zaměstnanců je pro nás prioritou.
  • Přecházíme na režim SMART WORKINGU, který se stává nedílnou součástí naší firemní kultury a zůstane jí i po skončení pandemické situace.
  • Většinu činností jsme velmi rychle přenesli do online prostředí, a to včetně náboru, adaptace, školení či týmových porad.
  • Pokud to povaha práce dovolí, využíváme možností vzdálené práce (až 3 dny home office týdně) a pružné pracovní doby. Digitalizace pomáhá práci zrychlovat a zjednodušovat.
  • Podporujeme odborný i osobní rozvoj zaměstnanců, nyní zejména formou online kurzů, inspirativních setkání a sdílení best practice, i v mezinárodním měřítku. Poskytujeme podporu a inspiraci v novém digitálním světě.
  • Rovnováha pracovního a osobního života je pro nás důležitá. Stavíme na osobní zodpovědnosti každého z nás, na vzájemné důvěře a otevřené zpětné vazbě.
  • Spojuje nás nejen práce, ale i společné zájmy. Těšíme se, až se vrátíme k oblíbeným neformálním akcím, jako jsou letní grilování, sportovní aktivity nebo na vánoční trhy.
  • Pokračujeme v podpoře tradičních dobročinných aktivit (The Human Safety Net, Trefa pro Leontinku) a přidáváme nové, vyvolané aktuální pandemickou situací (Pomáháme sestřičkám, Národ sobě – Kultura tobě aj.).

Naše prostředí

Benefity

Kromě profesního a osobního růstu nabízíme našim zaměstnancům
zaměstnanecké výhody "ušité na míru" podle vlastní volby výběru.

Zvýhodněné podmínky na naše produkty

  • Sleva na povinné ručení, majetek, havarijní pojištění ve výši 50 % a sleva 40 % na životní pojištění.
  • Příspěvky na penzijní připojištění dle délky pracovního poměru, v rozmezí od 800 Kč – 1 400 Kč.
  • Výhodné cestovní pojištění za 100 Kč na celý rok s platností po celém světě i pro rodinné příslušníky.
  • Úrazové pojištění pro každého zaměstnance zdarma.

Rodina

  • 3 dny volna pro druhého rodiče po narození dítěte.
  • Volno pro rodiče samoživitele a těhotné ženy – 1 den za kalendářní čtvrtletí.
  • Rodinný den v Miraculum.

Kulturní aktivity

  • Vstupenky a příspěvky na kulturní akce.
  • Vstupenky a příspěvky na sportovní aktivity.

Dovolená a volno navíc

  • 25 dní dovolené (tzn. týden dovolené navíc).
  • 5 dnů volna navíc na osobní důvody či  zdravotní volno a 2 dny na dobročinné účely.

Sportovní aktivity a péče o zdraví

  • Multisport karta, kterou je možné objednat přes Cafeterii (Benefit Plus).
  • WE-FIT program (zdravá firma): Centrálně organizovaný program pro zaměstnance (Dny zdraví, workshopy, cvičení, jarmarky, sportovní akce, zdravý koutek).
  • Možnost úschovy kola v budově při cestě do práce na kole.

Na co dalšího se u nás můžete těšit:

  • Cafeterie (Benefit Plus) v hodnotě 12 000 Kč/rok, kterou je možné využít na cestování, sport, kulturu, zdraví a vzdělávání.
  • Salary swap – možnost převedení části mzdy do Cafeterie za určitých podmínek.
  • Stravenkový paušál – příspěvek na stravování ve výši 66 Kč/den formou příspěvku do mzdy.
  • Flexibilní pracovní doba a možnost práce z domova.

V Generali České pojišťovně mají zaměstnanci maximální příležitost rozvíjet svůj potenciál.

Každý je u nás vnímán jako talent.

Vzdělávání a rozvoj

  • Na startu kariéry u nás, vám pomůžeme s orientací ve firmě a seznámíme vás se všemi specifiky, která náš obor přináší. Součástí neformální podpory během adaptace je tzv. buddy – kolega, který je připraven pomoci v běžném životě firmy, což při začátcích na novém místě uvítá každý. Manažeři získají také praktické nástroje pro vedení svého týmu a maximální podporu proto, aby pochopili svou manažerskou roli i v kontextu naší firemní kultury.
  • Ke vzdělávání a rozvoji přistupujeme individuálně. Pracujeme s rozvojovými potřebami konkrétních skupin zaměstnanců či týmů a stavíme jim vzdělávací aktivity na míru.
  • Hledáme nové formy rozvoje, které respektují pracovní rytmus, a navazujeme je na praxi. Rozvíjet se tak můžete v rámci celé skupiny Generali, např. při rotacích, stážích či stínování.
  • Rozvoj je u nás spjat s kariérním růstem. Hledáme příležitost pro interní kandidáty. Kariérní postup je příležitostí pro rozvoj a zároveň se kariérní postup otevírá zaměstnancům, jež na svém rozvoji pracují.
  • Speciální vzdělávací programy a prvky (tréninky, školení) máme pro zaměstnance, kteří jsou v přímém kontaktu s klientem – tedy jsou v tzv. první linii. Pro tyto zaměstnance pracují týmy odborníků, kterým říkáme interní trenéři, koučové či metodici.
  • Klíčový je pro nás Knowledge management a zvyšování odbornosti všech zaměstnanců. Podporujeme interní sdílení know-how a odborných znalostí pomocí interních školení.
  • Staráme se o své klíčové zaměstnance, pro které máme speciální program. Dáváme jim rozšířené možnosti rozvoje a osobnostního růstu.

Fotogalerie