Práce v Call centru
Call centrum Generali České pojišťovny se stará o komunikaci s klienty, kteří se na nás obrací prostřednictvím telefonu, e-mailu či chatu. Existujeme od roku 2003. Dlouhodobě se nacházíme v lokalitách Brno a Pardubice a nově také na detašovaném pracovišti v Hodoníně. Aktuálně je nás cca 500 kolegyň a kolegů a tvoříme jeden velký tým. Jsme pyšní, že odbavíme kolem 4 milionů požadavků ročně, průměrně strávíme s klientem necelých 6 minut. Celý chod Call centra mají na starost dispečeři, kteří řídí provoz. Metodici a interní trenéři pak pomáhají operátorům v každé situaci, udržují nadstandardní znalost a školí naše nováčky.
Proč pracovat v Call centru u lídra na trhu
Čím vás ohromíme na plný úvazek
- Jistotou stabilního příjmu promítnutou ve fixní mzdě
- Zcela jistě vyčerpáte široké spektrum benefitů
- Máme jasnou vizi toho, čeho chceme dosáhnout – všichni vnímáme jasný smysl naší práce
- Kariérní růst na základě kariérního řádu – můžete se vypracovat na vedoucího, metodika, trenéra či dispečera
- Budete mít možnost pracovat z domova – home office (záleží na dané pozici)
- Pracujete v moderním a klimatizovaném prostředí, kde si kolegové rádi pomáhají
- Získáte až 20 000 Kč za doporučení nového kolegy
Čím vás zlákáme na brigádu
- Kromě finanční odměny získáte jako benefit i stravenkový paušál ve
výši 107 Kč/den formou příspěvku do mzdy. - Rozvineme vás nejen v rámci komunikace, ale umožníme Vám
i kariérní postup v rámci celé společnosti - Směny si vždy plánujete dle vašich možností (na týden dopředu)
- Práce pro GČP se bude ve vašem CV náramně vyjímat
- Navážete nová přátelství v našem soudržném kolektivu
- Pracoviště je v blízkosti centra města i různých VŠ
- Čeká na vás odměna za doporučení nového kolegy 3 000 Kč
Inspirujte se úspěchem
Lucie
Tak jde čas s... LUCIÍ BOČKOVOU (Metodik)
Do pojišťovny jsem nastoupila v roce 2008, a to na pozici operátora do servisního týmu pro oblast neživotního pojištění. Náplň mojí práce byla opravdu rozmanitá. Měla jsem na starosti zodpovídání dotazů klientů na rozsah pojištění, k platbám pojistného, na škodní události, sjednávání neživotního a úrazového pojištění, registrování škod a zpracovávání dokumentů od klientů. Protože mi pořád ještě zbývaly síly i potenciál, využila jsem příležitosti pro komunikaci v anglickém jazyce. Mohla jsem tak pomoci anglicky hovořícím klientům, kteří rádi využívají našich služeb nejen díky postavení společnosti na trhu, ale také právě proto, že se s námi mohou bez problémů domluvit. V neposlední řadě mě také těšilo pomáhat nově příchozím kolegům.
Díky těmto mnohaletým zkušenostem jsem byla v lednu 2016 přijata do týmu metodiky neživotního pojištění. Za tuto příležitost jsem ráda, protože to, co jsem se naučila, mohu předávat dál, a navíc mohu také pomáhat s rozvojem novým procesů a postupů. Moje práce je pro mě zábavou a potěšením. Díky zpětným vazbám, ať už přímo od mých kolegů, kteří se díky mé podpoře posunují v kariérním řádu, nebo klientů, které si stále občas osobně vyslechnu na lince, vím, že má moje práce smysl.
Jakub
Tak jde čas s... JAKUBEM MUSILEM (Interní trenér)
Do pojišťovny jsem nastoupil v roce 2013. Stal jsem se součástí servisního týmu neživotního pojištění, kde jsem pomáhal klientům s jejich platbami, pojistnými událostmi a dotazy ke smlouvám.
Prodával jsem hlava nehlava a plnil si kalkulačku, v té době totiž na našem Call Centru běžel provizní systém. Poté přišla změna, zvaná Přemysl, která úplně přeházela zavedené pořádky. Začala nová doba. Nejprve jsme se rozřadili dle kariérních stupňů, které určovaly kvalitu našich hovorů a přístupu mimo ně. Byl jsem dosazen na pozici K2 (kariérní stupeň 2), kdy jsem si musel chvilku zvykat na nově nastavený kurz. Dříve to bylo hlavně o prodeji a servis spolu s klientem byl upozaděn. Nyní se vše opíralo o klienta a jeho opečovávání, což samotný prodej doplňoval. Tuto koncepci jsem uchopil a vzal si ji za svou.
Moje úsilí brzy přineslo ovoce v podobě posunu do vyššího karierního stupně K3 a pozici zástupce vedoucího. Posléze jsem vyhlásil výkop do kariérního stupně K4 a svoji kariéru nasměroval na metodiku. V době, kdy se mi podařilo tohoto kariérního stupně dosáhnout, jsem již pokukoval po pozici trenéra a netrvalo dlouho a tento sen se mi splnil.
V současné době vykonávám pozici trenéra neživotního pojištění, školím, podílím se na úpravě procesů a pomáhám operátorům posunout se v jejich kariéře. K tomu všemu mi napomáhají zkušenosti z celého mého profesního života v pojišťovně.
Marcela
Tak jde čas s… MARCELOU WERNEROVOU (Vedoucí týmu)
Do pojišťovny jsem nastoupila v roce 2013 na pozici operátora servisního neživotního týmu. První roky jsem pracovala na tom, jak správně odbavit klienty, jak o ně pečovat, jak se stát vzorem pro ostatní kolegy. Mojí pracovní náplní bylo odbavovat dotazy klientů na pojistné smlouvy, pojistné události a sjednávat neživotní pojištění.
Postupem času jsem se stala garantem týmu za klientskou spokojenost. Měla jsem možnost několik let pracovat právě s klientskou spokojeností, pomáhat ostatním a předávat zpětné vazby. Jelikož klientská spokojenost je pro mě velmi důležitá, v rámci svého rozvoje jsem dále pracovala s hodnocením klientů a se zpětnou vazbou od nich. Stala jsem se tzv. clooper coachem, který podporoval a rozvíjel ostatní v rámci komunikace s klienty, sbírání námětů, zjišťování příčin, ale i změny vnímání klientů naší společnosti.
Zlomový byl pro mě rok 2018, kdy jsem dostala příležitost stát se zástupcem vedoucího týmu. Mohla jsem se seznámit s prací vedoucího a více se zapojit do rozvoje ostatních. Díky těmto zkušenostem a důvěrou, kterou jsem získala, jsem se v dubnu 2019 přihlásila do výběrového řízení na pozici vedoucího. Výběrové řízení jsem vyhrála a nyní mám možnost vést servisní tým neživotního pojištění. Za tuto příležitost jsem moc ráda, protože mám možnost vést lidi, napomáhat k jejich rozvoji a své zkušenosti předávat dál.