Práce v Call centru

Call centrum Generali České pojišťovny se stará o komunikaci s klienty, kteří se na nás obrací prostřednictvím telefonu, e-mailu či chatu. Existujeme od roku 2003. Dlouhodobě se nacházíme v lokalitách Brno a Pardubice a nově také na detašovaném pracovišti v Hodoníně. Aktuálně je nás cca 500 kolegyň a kolegů a tvoříme jeden velký tým. Jsme pyšní, že odbavíme kolem 4 milionů požadavků ročně, průměrně strávíme s klientem necelých 6 minut. Celý chod Call centra mají na starost dispečeři, kteří řídí provoz. Metodici a interní trenéři pak pomáhají operátorům v každé situaci, udržují nadstandardní znalost a školí naše nováčky.

Proč pracovat v Call centru u lídra na trhu

Čím vás ohromíme na plný úvazek

  • Jistotou stabilního příjmu promítnutou ve fixní mzdě
  • Zcela jistě vyčerpáte široké spektrum benefitů
  • Máme jasnou vizi toho, čeho chceme dosáhnout – všichni vnímáme jasný smysl naší práce
  • Kariérní růst na základě kariérního řádu – můžete se vypracovat na vedoucího, metodika, trenéra či dispečera
  • Budete mít možnost pracovat z domova – home office (záleží na dané pozici)
  • Pracujete v moderním a klimatizovaném prostředí, kde si kolegové rádi pomáhají
  • Získáte až 20 000 Kč za doporučení nového kolegy

Čím vás zlákáme na brigádu

  • Kromě finanční odměny získáte jako benefit i stravenkový paušál ve
    výši 92 Kč/den formou příspěvku do mzdy.
  • Rozvineme vás nejen v rámci komunikace, ale umožníme Vám
    i kariérní postup v rámci celé společnosti
  • Směny si vždy plánujete dle vašich možností (na týden dopředu)
  • Práce pro GČP se bude ve vašem CV náramně vyjímat
  • Navážete nová přátelství v našem soudržném kolektivu
  • Pracoviště je v blízkosti centra města i různých VŠ
  • Čeká na vás odměna za doporučení nového kolegy 3 000 Kč

Inspirujte se úspěchem

Naše prostředí