Jaké to u nás je

  • Pracujeme v režimu SMART WORKINGU, který se stal nedílnou součástí naší firemní kultury. Fungujeme v hybridním prostředí. Pokud to povaha práce dovolí, využíváme možností vzdálené práce (až 3 dny home office týdně) a pružné pracovní dobyDigitalizace pomáhá práci zrychlovat a zjednodušovat.
  • Rovnováha pracovního a osobního života je pro nás důležitá. Zakládáme si na osobní zodpovědnosti každého z nás, na vzájemné důvěře a otevřené zpětné vazbě.
  • Nabízíme příležitosti pro odborný i osobní rozvoj zaměstnanců, formou prezenčních i online kurzů, inspirativních setkání a sdílení best practice, a to i v mezinárodním měřítku. Poskytujeme podporu a inspiraci v digitálním světě.
  • Podporujeme diverzitu týmů a vytváříme bezpečné a podporující prostředí pro všechny. Dáváme příležitosti ženám, které mají chuť zahájit novou kariéru v našem IT týmu.
  • Spojuje nás nejen práce, ale i společné zájmy. Těší nás, že se můžeme potkávat na oblíbených neformálních akcích, jako jsou letní grilování, sportovní aktivity nebo vlastní vánoční trhy.
  • Podporujeme dobrovolnictví. Jsme aktivní v rámci iniciativ, nadací a sbírek (například The Human Safety Net, Nadace Leontinka, SOS dětské vesničky). Také máme možnost využít benefitu 2 dnů volna na dobročinné účely.

Naše prostředí

Benefity

Kromě profesního a osobního růstu nabízíme našim zaměstnancům
zaměstnanecké výhody "ušité na míru" podle vlastní volby výběru.

Zvýhodněné podmínky na naše produkty

  • Sleva na povinné ručení, majetek, havarijní pojištění ve výši až 50 % a sleva 40 % na životní pojištění.
  • Příspěvek na penzijní spoření nebo na dlouhodobý investiční produkt – 800 až 1800 Kč/měsíc podle délky pracovního poměru a věku (nelze kombinovat).
  • Výhodné cestovní pojištění za 100 Kč na celý rok s platností po celém světě i pro rodinné příslušníky.
  • Měsíční příspěvek zaměstnavatele na životní pojištění ve výši 500 Kč.

Rodina

  • 3 dny volna pro druhého rodiče po narození dítěte.
  • Volno pro rodiče samoživitele a těhotné ženy – 1 den za kalendářní čtvrtletí.
  • Volno na pěstounskou péči/adopci – 1 týden na převzetí dítěte do péče.
  • Volno na paliativní péči – 1 týden na péči o osobu blízkou.
  • Rodinný den v Mirakulum.
  • 1. září den volna pro rodiče prvňáčků.
  • Příspěvek zaměstnavatele na dětské penzijní spoření.

Kulturní aktivity

  • Vstupenky a příspěvky na kulturní akce a sportovní aktivity.
  • Vlastní kulturní akce (například vánoční trhy, koncerty nebo setkání s hokejisty).

Dovolená a volno navíc

  • 25 dní dovolené (tzn. týden dovolené navíc).
  • 5 dnů volna navíc na osobní důvody či  zdravotní volno.
  • 2 dny na dobročinné účely.
  • Extra dny volna pro OZP a rodiče.

Sportovní aktivity a péče o zdraví

  • WE-FIT program (zdravá firma): Centrálně organizovaný program pro zaměstnance (Dny zdraví, workshopy, cvičení, sportovní akce).
  • Možnost úschovy kola v budově při cestě do práce na kole.
  • Vstupenky a příspěvky na sportovní aktivity.
  • Online psychoterapie.
  • Možnost objednání Multisport karty 2x ročně z Cafeterie.

Na co dalšího se u nás můžete těšit:

  • Cafeterie (Benefit Plus) v hodnotě 12 000 Kč/rok, kterou je možné využít na cestování, sport, kulturu, zdraví a vzdělávání. Extra body navíc mají k dispozici zaměstnanci OZP.
  • Stravenkový paušál – příspěvek na stravování ve výši 107 Kč/den formou příspěvku do mzdy.
  • Flexibilní pracovní doba a možnost práce z domova.
  • Vzdělávání prostřednictvím online platforem – Speex, Digiskills, Seduo.
  • Provozujeme talentové programy, podporujeme reskilling a každoročně pořádáme firemní Festival rozvoje zaměstnanců.
  • Přístup k širokému spektru knih v online knihovně Bookport.

V Generali České pojišťovně mají zaměstnanci maximální příležitost rozvíjet svůj potenciál.

Každý je u nás vnímán jako talent.

Vzdělávání a rozvoj

V Generali České pojišťovně mají zaměstnanci maximální příležitost rozvíjet svůj potenciál.

 

  • Na začátku kariéry u nás vám pomůžeme s orientací ve firmě a seznámíme vás se všemi specifiky našeho oboru. Součástí neformální podpory během adaptace je tzv. buddy – kolega, který je připraven pomoci v běžném životě firmy. Manažeři získají také praktické nástroje pro vedení svého týmu a maximální podporu, aby pochopili svou manažerskou roli i v kontextu naší firemní kultury.
  • Ke vzdělávání a rozvoji přistupujeme individuálně. Pracujeme s rozvojovými potřebami konkrétních skupin zaměstnanců, týmů či jednotlivců a stavíme jim vzdělávací plán a aktivity na míru.
  • Hledáme nové formy rozvoje, které respektují pracovní rytmus a jsou úzce propojené s praxí. Rozvíjet se tak můžete v rámci celé skupiny Generali, například při rotacích, stážích nebo stínování.
  • Pro zaměstnance, kteří jsou v přímém kontaktu s klienty v tzv. první linie, máme speciální vzdělávací programy. O rozvoj našich zaměstnanců se starají týmy odborníků, kterým říkáme interní trenéři, koučové nebo metodici.
  • Klíčový je pro nás Knowledge management a zvyšování odbornosti všech zaměstnanců. Podporujeme interní sdílení know-how a odborných znalostí pomocí interních školení a komunit.
  • Rozvoj je u nás spjat s kariérním růstem. Hledáme příležitost pro interní kandidáty. Kariérní postup je zároveň příležitostí pro aktivní rozvoj zaměstnanců.