Jaké to u nás je
- Pracujeme v režimu SMART WORKINGU, který se stal nedílnou součástí naší firemní kultury. Fungujeme v hybridním prostředí. Pokud to povaha práce dovolí, využíváme možností vzdálené práce (až 3 dny home office týdně) a pružné pracovní doby. Digitalizace pomáhá práci zrychlovat a zjednodušovat.
- Rovnováha pracovního a osobního života je pro nás důležitá. Stavíme na osobní zodpovědnosti každého z nás, na vzájemné důvěře a otevřené zpětné vazbě.
- Nabízíme příležitosti pro odborný i osobní rozvoj zaměstnanců, formou prezenčních i online kurzů, inspirativních setkání a sdílení best practice, a to i v mezinárodním měřítku. Poskytujeme podporu a inspiraci v digitálním světě.
- Podporujeme diverzitu týmů a vytváříme bezpečné a podporující prostředí pro všechny. Dáváme příležitosti ženám, které mají chuť zahájit novou kariéru v našem IT týmu.
- Spojuje nás nejen práce, ale i společné zájmy. Těší nás, že se opět můžeme potkávat na oblíbených neformálních akcích, jako jsou letní grilování, sportovní aktivity nebo vánoční trhy.
- Pokračujeme v podpoře tradičních dobročinných aktivit (The Human Safety Net, Trefa pro Leontinku) a přidáváme nové (Pomáháme sestřičkám, Národ sobě – Kultura tobě aj.).
Benefity
Kromě profesního a osobního růstu nabízíme našim zaměstnancům
zaměstnanecké výhody "ušité na míru" podle vlastní volby výběru.
Zvýhodněné podmínky na naše produkty
- Sleva na povinné ručení, majetek, havarijní pojištění ve výši 50 % a sleva 40 % na životní pojištění.
- Příspěvky na penzijní připojištění dle délky pracovního poměru, v rozmezí od 800 Kč – 1 400 Kč.
- Výhodné cestovní pojištění za 100 Kč na celý rok s platností po celém světě i pro rodinné příslušníky.
- Úrazové pojištění pro každého zaměstnance zdarma.
Rodina
- 3 dny volna pro druhého rodiče po narození dítěte.
- Volno pro rodiče samoživitele a těhotné ženy – 1 den za kalendářní čtvrtletí.
- Rodinný den v Miraculum.
- 1. září den volna pro rodiče prvňáčků.
Kulturní aktivity
- Vstupenky a příspěvky na kulturní akce.
- Vstupenky a příspěvky na sportovní aktivity.
Dovolená a volno navíc
- 25 dní dovolené (tzn. týden dovolené navíc).
- 5 dnů volna navíc na osobní důvody či zdravotní volno a 2 dny na dobročinné účely.
Sportovní aktivity a péče o zdraví
- Multisport karta, kterou je možné objednat přes Cafeterii (Benefit Plus).
- WE-FIT program (zdravá firma): Centrálně organizovaný program pro zaměstnance (Dny zdraví, workshopy, cvičení, jarmarky, sportovní akce, zdravý koutek).
- Možnost úschovy kola v budově při cestě do práce na kole.
- Online psychoterapie.
Na co dalšího se u nás můžete těšit:
- Cafeterie (Benefit Plus) v hodnotě 12 000 Kč/rok, kterou je možné využít na cestování, sport, kulturu, zdraví a vzdělávání.
- Salary swap – možnost převedení části mzdy do Cafeterie za určitých podmínek.
- Stravenkový paušál – příspěvek na stravování ve výši 92 Kč/den formou příspěvku do mzdy.
- Flexibilní pracovní doba a možnost práce z domova.
V Generali České pojišťovně mají zaměstnanci maximální příležitost rozvíjet svůj potenciál.
Každý je u nás vnímán jako talent.
Vzdělávání a rozvoj
- Na startu kariéry u nás, vám pomůžeme s orientací ve firmě a seznámíme vás se všemi specifiky, která náš obor přináší. Součástí neformální podpory během adaptace je tzv. buddy – kolega, který je připraven pomoci v běžném životě firmy, což při začátcích na novém místě uvítá každý. Manažeři získají také praktické nástroje pro vedení svého týmu a maximální podporu proto, aby pochopili svou manažerskou roli i v kontextu naší firemní kultury.
- Ke vzdělávání a rozvoji přistupujeme individuálně. Pracujeme s rozvojovými potřebami konkrétních skupin zaměstnanců či týmů a stavíme jim vzdělávací aktivity na míru.
- Hledáme nové formy rozvoje, které respektují pracovní rytmus, a navazujeme je na praxi. Rozvíjet se tak můžete v rámci celé skupiny Generali, např. při rotacích, stážích či stínování.
- Rozvoj je u nás spjat s kariérním růstem. Hledáme příležitost pro interní kandidáty. Kariérní postup je příležitostí pro rozvoj a zároveň se kariérní postup otevírá zaměstnancům, jež na svém rozvoji pracují.
- Speciální vzdělávací programy a prvky (tréninky, školení) máme pro zaměstnance, kteří jsou v přímém kontaktu s klientem – tedy jsou v tzv. první linii. Pro tyto zaměstnance pracují týmy odborníků, kterým říkáme interní trenéři, koučové či metodici.
- Klíčový je pro nás Knowledge management a zvyšování odbornosti všech zaměstnanců. Podporujeme interní sdílení know-how a odborných znalostí pomocí interních školení.
- Staráme se o své klíčové zaměstnance, pro které máme speciální program. Dáváme jim rozšířené možnosti rozvoje a osobnostního růstu.