SPECIALISTA/KA PODPORY OBCHODU

Jste komunikativní a záleží vám na dobře odvedené práci? Hledáte práci u stabilního zaměstnavatele, kde vám umožní osobní rozvoj? Tak přijďte k nám a obohaťte svůj životopis o zkušenost v největší pojišťovně na českém trhu!

Do útvaru Správy pojištění, hledáme z Prahy a okolí nového kolegu!

Co u nás budete dělat?

  • Budete komunikovat s našimi obchodními partnery a obchodníky primárně prostřednictvím telefonu a e-mailu a poskytovat informace z oblasti životního nebo neživotního retailového pojištění.
  • Dále budete zodpovídat dotazy ke stavu pojistných smluv a odpovídat na neproduktové dotazy.
  • Pomáhat sestavovat smlouvy kolegům z obchodu, vyhledávat informace v interních směrnicích, pojistných podmínkách a orientovat se v aplikacích a pomůckách Generali České pojišťovny
  • Spolupracovat s kolegy napříč odděleními, komunikovat s metodickou podporou a produktovým útvarem.

Co očekáváme?

  • Ukončené středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou.
  • Uživatelskou znalost práce s PC (MS Excel, MS Word).
  • Samostatnou a komunikativní osobnost s aktivním přístupem a časovou flexibilitou.
  • Praxe v pojišťovnictví výhodou (není podmínkou).
  • Chuť pracovat, protože vše vás tu naučíme.

Co Vám můžeme nabídnout?

  • Stabilitu a zázemí významné společnosti.
  • Příjemné a přátelské pracovní prostředí.
  • Možnost vzdělávání a odborný a kariérní postup.
  • Bohatý systém benefitů (5 týdnů dovolené + dalších 5 dnů na osobní a zdravotní volno, stravenkový paušál, Cafeterie v hodnotě 12 000 Kč/rok, příspěvky na penzijní a životní pojištění, sportovní aktivity, slevy na produkty a mnoho dalšího).

Doplňující informace:

  • Nástup: ihned/dohodou
  • Místo pracoviště: Praha - Pankrác

Těšíme se na Vámi zaslaný strukturovaný životopis v českém jazyce.


Stále váháte? Podívejte se proč právě k nám.

Kontakt

Specialista náboru
Filip Lazár