Administrátor/ka likvidace pojištění automobilů - možnost HO

Chcete nastartovat svou kariéru ve velké nadnárodní společnosti, ale nemáte moc zkušeností? Zajímá vás pojištění a k autům máte blízko? Hledáme do administrativního týmu nového člena, který hledá příležitost nastartovat svou kariéru v oblasti likvidace pojištění!

Jaká by byla vaše hlavní náplň práce?

  • Telefonická registrace pojistných událostí našich klientů.
  • Zodpovídání telefonických dotazů našich klientů k nahlášeným pojistným událostem.
  • Poskytování informací o aktuálním stavu konkrétní pojistné události.
  • Administrativní podpora týmů likvidace pojištění motorových vozidel.
  • Práce v interních systémech.

Co je pro nás důležité?

  • Zájem o klienta a proklientský přístup k práci.
  • Dobré komunikační schopnosti.
  • Zkušenosti s prací po telefonu výhodou.
  • Uživatelská schopnost práce na PC.
  • Výborná znalost českého jazyka.
  • Zájem se dále vzdělávat.

Co Vám naopak můžeme nabídnout?

  • Zaměstnanecký poměr s fixní mzdou a výkonnostní složkou.
  • Pozice vhodná pro absolventa SŠ.
  • Po domluvě s nadřízeným možnost částečně pracovat z domova.
  • Práci v jedné z největších pojišťovacích společností v ČR.
  • Bohatý systém benefitů (5 týdnů dovolené, 5 dní osobního volna, stravenkový paušál, benefitní systém Cafeterie v hodnotě 12 000 Kč/rok, Multisport karta, příspěvky na penzijní a životní pojištění, sportovní aktivity, slevy na produkty pojišťovny a partnerů...)

Doplňující informace:

  • Sídlíme v Praze 4 na Pankráci.
  • Nástup: dohodou

Těšíme se na Vámi zaslaný strukturovaný životopis v českém jazyce!


Stále váháte? Podívejte se proč právě k nám.

Kontakt

Specialista náboru
Filip Lazár