Specialista/ka zákaznické péče - možnost až 100% Home Office

Hledáte silného, stabilního zaměstnavatele, který se v těžkých časech dokáže postarat o své zaměstnance? Chcete kariérně a osobnostně růst? Jste komunikativní a rádi hledáte řešení?
Jestli ano, tak hledáme právě vás!

Co bude vaším úkolem?

  • Budete přijímat příchozí hovory našich klientů, pomáhat jim, radit v jejich situaci a poskytovat jim informace o produktech Generali České pojišťovny.
  • Stanete se hlavním pomocníkem našich klientů, když budou potřebovat nahlásit pojistnou událost, zaslat ztracenou zelenou kartu ke svému povinnému ručení nebo třeba změnit své kontaktní údaje.
  • Pomůžete jim zajistit jejich ochranu a bezpečí nabídkou nového produktu, který využijí nejen pro sebe, ale i pro své blízké.
  • Důležité jsou pro nás skutečné potřeby a spokojenost klientů i zaměstnanců.

Co byste měli splňovat?

  • Máte minimálně středoškolské vzdělání s maturitním vysvědčením.
  • Dobře pracujete s PC. Výhodou je, pokud máte zkušenost s MS Teams, přes který se budeme pravidelně potkávat.
  • Jste přirozeně komunikativní, rádi pomáháte a při komunikaci kladete důraz na lidský a empatický přístup.
  • Je pro vás důležitá radost z dobře odvedené práce a spokojenost klientů.

Co naopak můžete očekávat vy od nás?

  • Možnost 50% nebo 100% práce z domova. Přesto od nás dostanete plnou podporu a zároveň ušetříte na dojíždění. Je však potřeba mít doma přístup k internetu.
  • Jasný kariérní řád a jisté peníze promítnuté ve fixní mzdě (21 000 – 25 000 Kč v prvním roce). Další růst je možný dle získaných zkušeností a specializace.
  • Přátelský kolektiv – vždy vám někdo poradí nebo pomůže a zejména ve zkušební době budete mít plnou podporu, abyste vše v pořádku zvládli, a to i při práci na dálku.
  • Bohatý systém benefitů - příspěvek do Cafeterie ve výši 12 000 Kč/rok, 5 týdnů dovolené a dalších 5 dnů volna navíc, stravenkový paušál v hodnotě 66 Kč za každý odpracovaný den, Multisport karta, příspěvek na penzijní připojištění a životní pojištění a slevy na naše pojistné produkty. Práci si také zpestřujeme různými firemními akcemi a soutěžemi, kde na vás čekají zajímavé ceny a mnoho dalšího.

Doplňující informace:

  • Nástup a začátek školení: 1. 2. 2022
  • Pracoviště: Purkyňova 101, Brno – Královo Pole nebo vaše bydliště
  • Pracovní doba: 8,5 hodiny s půlhodinovou pauzou na oběd – provozní doba klientské linky v pracovních dnech je mezi 7:00 a 19:00 hod.

Pokud o pozici zatím jen přemýšlíte, přihlaste se - rádi vaše otázky zodpovíme telefonicky ještě před účastí na případném pohovoru.
Následně si u pohovoru, který proběhne online formou přes MS Teams, přátelsky popovídáme o možnostech, které vás u nás čekají.

Těšíme se na vámi zaslaný strukturovaný životopis.


Stále váháte? Podívejte se proč právě k nám.

Kontakt

Generali Česká pojišťovna a.s.
Kristýna Kunčarová
Purkyňova 101
612 00  Brno
Česká republika