Administrativní pracovník/ce na oddělení správy smluv

Pomáháte rádi lidem a hledáte zajímavou administrativní práci v pojišťovnictví? Zajímá vás pojištění majetku nebo motorových vozidel? Pak hledáme právě vás.

Co vás u nás čeká?

  • Administrativní činnost – budete pracovat zejména v našich interních systémech, tedy provádět změny a zániky či technické úpravy na smlouvách našich klientů
  • Řešení požadavků klientů, obchodníků a makléřů, jejich komplexní zpracování – budete mít zodpovědnost za správné a včasné vyřešení (nejedná se o nabídku či prodej produktů)
  • Pomoc našim klientům, obchodníkům i makléřům – budete s nimi v kontaktu písemně, telefonicky i e-mailem

Co na této pozici očekáváme od vhodného kandidáta?

  • Máte zájem o klienta – rádi pomáháte a při komunikaci kladete důraz na lidský a empatický přístup
  • Ovládáte běžné PC dovednosti – v interních systémech budete pracovat během celé pracovní doby
  • Jste pečliví, zodpovědní a máte chuť přicházet s novými nápady
  • Máte minimálně SŠ vzdělání s maturitou … a vše ostatní už vás rádi naučíme

Na co se u nás můžete těšit?

  • Možnost spolupráce s leaderem na českém trhu a zázemí mezinárodní skupiny Generali
  • Odborné zaškolení – pozice je vhodná i pro absolventy a kandidáty bez praxe v pojišťovnictví
  • Práce v příjemném kolektivu a moderním pracovním prostředí – v rámci naší open space kanceláře máme k dispozici relaxační místnosti a vybavené kuchyňky, na pracovišti máme i vlastní jídelnu či posilovnu
  • A samozřejmostí jsou rozsáhlé zaměstnanecké benefity: 5 týdnů dovolené, dalších 5 dnů volna navíc na zdravotní nebo osobní účely, příspěvek do Cafeterie ve výši 12 000 Kč/rok, příspěvek na stravování ve formě stravenkového paušálu, příspěvky na životní pojištění a penzijní spoření, slevy na naše produkty i u našich partnerů, sportovní a kulturní akce a mnoho dalšího.

Doplňující informace

  • Pracoviště: Brno - Královo Pole
  • Nástup: 1. 12. 2021
  • Možnost pracovat částečně v režimu home office (práce z domova)
  • Školení proběhne částečně na pracovišti a částečně z domova přes MS Teams
  • Smlouva na hlavní pracovní poměr a plný úvazek (8,5 hod.)
  • Aktuálně obsazujeme pozice ve více týmech a nabízíme vám flexibilitu dle vašich potřeb:

→ Tým pojištění motorových vozidel: pevná pracovní doba 9–15 hod., zbytek pracovní doby si volíte sami
→ Tým majetkového pojištění: pevná pracovní doba s postupnými nástupy na službu během týdne v čase 7–8:30 hod., nejpozději do 17:00 hod.

Pokud o pozici zatím jen přemýšlíte, přihlaste se...

...rádi vaše otázky zodpovíme telefonicky ještě před účastí na případném pohovoru. Následně si u našeho setkání přátelsky popovídáme o možnostech, které vás u nás čekají.

Těšíme se na vámi zaslaný životopis v českém jazyce.


Stále váháte? Podívejte se proč právě k nám.

Kontakt

Generali Česká pojišťovna a.s.
Kristýna Zárubová
Purkyňova 101
612 00  Brno-Královo Pole
Česká republika