Účetní

Generali Česká pojišťovna, člen skupiny Generali, hledá vhodného kandidáta/kandidátku na pozici účetní.

Co bude vaší náplní práce?

  • Samostatný výkon účetních operací za svěřenou oblast účetnictví - zpracování účetních dokladů, zaúčtování do účetního systému a kontrola.
  • Vyhotovení dokladových inventarizací, podkladů pro audit.
  • Komunikace a spolupráce s interním (spolupracující útvary) a externím (dodavatelé, odběratelé, apod.) klientem.

Co od vás očekáváme?

  • VŠ/SŠ vzdělání ekonomického směru
  • Praktickou znalost účetnictví
  • Uživatelská znalost MS Office (Excel, Word)
  • Schopnost analytického uvažování
  • Samostatnost, spolehlivost, týmový přístup
  • Znalost SAP výhodou

Na co se u nás můžete těšit?

Těšit se můžete na:

  • Spolupráci na zajímavých projektech a využití moderních technologií.
  • Flexibilní pracovní dobu a možnost práce z domova 2-3 dny v týdnu.
  • Moderní open space a dostupnost na metru C.
  • 5 týdnů dovolené a 5 SickDays, dohromady tedy až 6 týdnů volna.
  • Roční příspěvek do Cafeterie až 12 000 Kč, které se vztahují na sport, kulturu, cestování, zdraví apod..
  • Stravenkový poušál - příspěvek na stravování ve výši 66 Kč/den formou příspěvku do mzdy.
  • Slevy na firemní produkty např. cestovní pojištění, havarijní pojištění atd..

Doplňující informace:

  • pracoviště: Praha 4 - Pankrác
  • nástup: dle dohody

Těšíme se na Vámi zaslaný strukturovaný životopis v českém jazyce.


Stále váháte? Podívejte se proč právě k nám.

Kontakt

Specialista náboru
Filip Lazár