Administrativní podpora

Generali Česká pojišťovna, hledá do týmu administrativních specialistů posilu. Máme rádi trávit čas v práci příjemně a užitečně a proto je pro nás příjemné prostředí a kolektiv důležitý.

Jakého kolegu hledáme?

• spolehlivého, pečlivého, s příjemným vystupováním
• týmového hráče, s chutí učit se novým věcem
• se zálibou v administrativě a práci s čísly
• rozhled v pojišťovnictví je výhodou
• proaktivní přístup a samostatnost v práci je do budoucna velmi důležitá část

Požadujeme:

• min. SŠ vzdělání s maturitou (ideálně ekonomické zaměření)
• dobrou znalost MS Office (především MS Excel) podmínkou
• praxi v pojišťovnictví výhodou
• velmi dobré komunikační schopnosti
• zodpovědnost za finální zpracování dat a výstupní kontrolu dat

Hlavní cíle a odpovědnosti:

• správa dokumentů k obchodním smlouvám
• zpracovávání reportů a příprava prezentací v rámci oddělení
• práce v systémech GČP, zpracování dat
• zajištění administrativního chodu obchodní služby VYSOČINA
• spolupráce s obchodníky a manažery

Nabízíme:

• příjemné pracovní prostředí
• volnou pracovní dobu
• bohatý systém benefitů (5 týdnů dovolené, 5 dní osobního nebo zdravotního volna, stravenky, benefitní systém Cafeterie, příspěvky na penzijní a životní pojištění, sportovní aktivity, slevy na produkty...)
• možnost kariérního růstu

Dopňující informace:

  • pracoviště: Žďár nad Sázavou
  • nástup: dle dohody

Těšíme se na Vámi zaslaný strukturovaný životopis v českém jazyce.


Stále váháte? Podívejte se proč právě k nám.

Kontakt

Generali Česká pojišťovna a.s.