IT koordinátor / Specialista dodávky služeb

Co děláme?

  • Koordinujeme řešení kritických výpadků IT aplikací a systémů
  • Komunikujeme s řešiteli (infrastrukturními, provozními a aplikačními týmy), operátory Service Desku a Dohledového centra.
  • O průběhu řešení informujeme zaměstnance a vedení.
  • Dohlížíme na implementaci nápravných opatření, aby se zabránilo opakování kritických výpadků.
  • Dostupnost IT aplikací a systémů je pro práci našich zaměstnanců klíčová, proto držíme pohotovosti na telefonu i mimo standardní pracovní dobu (každý den 5:00 – 22:00). Ale neboj, pohotovosti si spravedlivě střídáme a vždy se dohodneme.:-)

Součástí práce je evidování výpadků, reporting a vedení pravidelných schůzek. To vše ti napomůže ke zlepšení organizačních a prezentačních dovedností.

Můžeme ti slíbit, že tu nezažiješ rutinu.  Naše práce je rozmanitá a každý den se naučíš něco nového.

Že nemáš praxi? Nám to vůbec nevadí. Naučíme tě vše, co budeš potřebovat.

Koho hledáme?

  • Máš ukončené SŠ nebo VŠ vzdělání, vyznáš se v MS Office, angličtina ti není úplně cizí (nacházíš se na úrovni A2 a výše) a máš zájem o IT? Pak jsi náš člověk!

Budeme si skvěle rozumět, pokud jsi:

  • komunikativní,
  • organizačně schopný,
  • pečlivý, spolehlivý, týmový,
  • analytický typ,
  • ochotný pracovat na svém odborném i osobním růstu.

Jaký tým tě čeká?

Klára – Na své práci oceňuji skutečnost, že mohu ihned vidět výsledek svého úsilí, kterým je stabilní aplikace/systém a spokojení zaměstnanci. Náš tým považuji za kolegiální a přátelský. Kromě své práce se věnuji cestování, na což využívám 30 dnů dovolené v rámci firemních benefitů.

Andrea – Tuto práci jsem si vybrala zejména proto, že mi umožňuje učit se stále novým věcem. Jsem sice člověk tvůrčí, ale zárovně se považuji za analytický a technický typ. Líbí se mi, že se mohu na své pozici věnovat každému problému do hloubky, a to i po technické stránce. Ráda také pracuji s grafy, které mi při práci ohromně pomáhají.

Honza – Do pojišťovny jsem nastoupil v květnu 2019, a jsem tedy aktuálně nejnovějším členem týmu. Na pozici IT koordinátora si nejvíce cením její různorodosti. Baví mě komunikace s řešiteli a pátrání po příčinách zapeklitých incidentů. Díky práci jsem se naučil rychle vyhodnocovat situace, pracovat pod mírným stresem a vidět jednotlivé IT aplikace a systémy v širších souvislostech.

A co z benefitů tě nemine?

  • Můžeš využít 25 dnů dovolené a 5 dní zdravotního/osobního volna, stravenkový paušál, cafeterii, příspěvky na penzijní a životní pojištění, sportovní aktivity (např. MultiSport karta), slevy na produkty GČP a jejích partnerů, možnost čerpání homeoffice a další. Navíc můžeš využít možnosti osobního a profesního rozvoje v podobě školení měkkých i odborných dovedností.

Dopňující informace

  • pracoviště: Praha
  • nástup: Dohodou

Těšíme se na Vámi zaslaný strukturovaný životopis v českém jazyce.


Stále váháte? Podívejte se proč právě k nám.

Kontakt

Generali Česká pojišťovna a.s.
Helena Hamouzová