Event manažer/ka

Do týmu Regionálního marketingu a eventů hledáme organizačně zdatného kolegu či kolegyni se zkušenostmi v přípravě a realizaci eventů.

Co je náplní práce

  • Příprava, návrh, organizace a produkce interních/externích akcí (offline/online)
  • Zodpovědnost za úspěšný průběh realizovaných akcí a vyhodnocení jejich úspěšnosti
  • Hledání nových eventových projektů a příležitostí vhodných pro mediální partnerství
  • Komunikace a koordinace aktivit s dodavateli a klienty společnosti
  • Uzavírání objednávek a smluv s dodavateli, vyjednávání smluvních podmínek
  • Příprava a sledování čerpání stanoveného rozpočtu
  • Spolupráce při propagaci marketingových kampaní a realizaci sponzoringových aktivit
  • Reporting a kontrola marketingového plnění

Co je k práci potřeba

  • Praktická zkušenost s přípravou eventů (od odborných po volnočasové), praxe min. 2 roky
  • Výborné organizační, komunikační a prezentační dovednosti.
  • Schopnost samostatně řešit problémy, spolehlivost a fyzická zdatnost
  • Anglický jazyk na komunikativní úrovni
  • Přehled v nových trendech v oblasti event managementu
  • Technické (audiovizuální technika) znalosti a zkušenosti
  • Časová flexibilita, ŘP sk. B (vlastní auto s proplácenými cestami) a ochota cestovat.
  • Uživatelská znalost práce na PC (Excel, Word, Power Point)

S pozicí od nás získáte

  • Rozmanitou práci, kde uplatníte jak své organizační a plánovací schopnosti, tak i své nápady, které budete realizovat
  • Samostatně si řídit a plánovat pracovní čas
  • Bohatý systém benefitů (5 týdnů dovolené, 5 sick days, 2 dny dobrovolnictví, 12000Kč ročně v Cafeterii, příspěvky na penzijní a životní pojištění, výrazné zaměstnanecké slevy, pestrý vzdělávací program atd.)

Doplňující informace

  • Místo výkonu práce : Praha
  • Termín nástupu: případně dle dohody
  • Jestli Vás pozice zaujala, odpovězte na inzerát a přiložte svůj životopis, rádi se o Vás dozvíme více.

Stále váháte? Podívejte se proč právě k nám.

Kontakt

Generali Česká pojišťovna a.s.
Lenka Malinová