ASISTENT/KA pro korporátní obchod

Do týmu Úpisu pro korporátní obchod hledáme nového kolegu či kolegyni se smyslem pro ZODPOVĚDNOST a schopností DOMLUVIT SE S KAŽDÝM. Může to být i absolvent/ka SŠ/VŠ.

Co je náplní práce

  • práce s poštou, administrativní práce spojené s činností útvaru
  • práce s kalendářem manažera/manažerů
  • pomoc s organizováním akcí útvaru
  • jednání s partnery, zejména makléři, v oblasti jejich spolupráce s naším útvarem

Co je k práci potřeba

  • SŠ vzdělání, nejlépe ekonomického směru
  • aktivní znalost MS Office na úrovni běžného uživatele
  • zkušenost s prací v SAP výhodou
  • angličtina na úrovni základní aktivní komunikace slovem i písmem
  • příjemné vystupování
  • organizační schopnosti
  • samostatnost, pečlivost, schopnost uvažovat v souvislostech

Co Vám nabídneme

  • Práci ve velké stabilní pojišťovně, které se daří a kde se dobré nápady doopravdy realizují.
  • Jsme přátelský tým, od kterého se toho můžete hodně naučit.
  • Budete mít dobrý pocit z toho, že má Vaše práce smysl.
  • Jde nám o to, aby se vám u nás líbilo a dobře pracovalo, postaráme se proto i o vzdělávání a odborný růst.
  • Máme bohatý systém benefitů (5 týdnů dovolené, 5sick days, 2 dny dobrovolnictví, 12000Kč ročně v Cafeterii, příspěvky na penzijní a životní pojištění, výrazné zaměstnanecké slevy, pestrý vzdělávací program atd.)

Doplňující informace

  • Pracoviště: Praha 4, Na Pankráci 123, příp. home office
  • Nástup: dle dohody, nejlépe červen/červenec 2021

Stále váháte? Podívejte se proč právě k nám.

Kontakt

Generali Česká pojišťovna a.s.
Lenka Malinová