Asistent/ka obchodního týmu – Mladá Boleslav

Pro skupinu poradců oblastního ředitelství, kteří se zabývají především pojištěním osob, hledáme komunikativní osobu s příjemným vystupováním.

Náplní práce bude:

  • Administrativní podpora pro oblastního ředitele a poradce – příprava dokumentů, nabídek, smluv, apod.
  • Zajištění chodu kanceláře
  • Zpracování podkladů pro obchodní jednání a pro nástup nových obchodníků
  • Příprava reportů a vyhodnocování výsledků obchodní činnosti
  • Správa sociálních sítí (Facebook, Linkedin,...) a webových stránek
  • Organizace schůzek pro oblastního ředitele a jejich navolávání

Požadujeme:

  • Výborné komunikační schopnosti
  • Ochotu, milé a příjemné vystupování
  • SŠ vzdělání s maturitou
  • Znalost práce na PC – Word, Excel, Outlook, PowerPoint, znalost prostředí soc. sítí
  • Čistý trestní rejstřík

Nabízíme:

  • Zajímavou práci, při které se naučíte spoustu nového a nebudete se tudíž nudit
  • Spolupráci na plný úvazek, IČ s pevným fixním platem
  • Zázemí

Doplňující informace:

  • Místo výkonu práce: kancelář OŘ a obchodního místa v Mladé Boleslavi
  • Nástup od 1.5. 2021

Stále váháte? Podívejte se proč právě k nám.

Kontakt

Generali Česká pojišťovna a.s.
Michaela Čudová