Hledáme kolegy/ně do Call centra pro nový projekt

Hledáte silného a stabilního zaměstnavatele, který se v těžkých časech dokáže postarat o své zaměstnance?
Ať už máte zájem o dlouhodobou práci s možností kariérního růstu nebo smlouvu jen na pár měsíců, pošlete nám svůj životopis – možná hledáme my právě vás!

Co u nás budete dělat?

  • Budete se podílet na novém projektu Call centra Generali České pojišťovny, v rámci kterého si vyzkoušíte hned několik aktivit.
  • Primárně se budete věnovat obchodní agendě, což znamená, že budete telefonicky kontaktovat naše stávající klienty.
  • Cílem je s klienty sjednat schůzku na pobočce za účelem aktualizace údajů, nikoliv z důvodu sjednání nového pojištění.
  • Mezi vaše další úkoly bude patřit i řešení servisních požadavků našich klientů, kterými mohou být dotazy na klientskou zónu, dotazy na platby apod.

Co byste měli splňovat:

  • Jste přirozeně komunikativní, rádi pomáháte a při komunikaci kladete důraz na lidský a empatický přístup.
  • Hledáte práci v call centru, kde si můžete postupně vyzkoušet více aktivit.
  • Jste pečliví, zodpovědní a rádi hledáte řešení.
  • Velmi dobře pracujete s PC. Výhodou je, pokud máte zkušenost s MS Teams, přes který se budeme pravidelně potkávat.
  • Máte minimálně středoškolské vzdělání s maturitním vysvědčením.

Co vám za to nabízíme?

  • Jisté peníze promítnuté ve fixní mzdě.
  • Možnost Home office – můžete tedy pracovat v pohodlí svého domova. Ušetříte na dojíždění a zároveň od nás dostanete plnou podporu. Stačí mít doma přístup k internetu.
  • Pokud máte zájem o dlouhodobou spolupráci, máme zde jasně nastavený kariérní řád, v rámci kterého můžete posilovat své kompetence a tím se rozvíjet i osobnostně.

… a pokud vám to bude málo, máme pro vás:

  • Bohatý systém benefitů (příspěvek do Cafeterie ve výši 12 000 Kč/rok, 5 týdnů dovolené a dalších 5 dnů volna navíc, stravenky v hodnotě 120 Kč, příspěvek na životní pojištění a penzijní spoření, slevy na naše produkty i u našich partnerů a mnoho dalšího).

Doplňující info:

  • Nástup a začátek školení: 1. 5. 2021/dohodou
  • Pracovní doba: PO-PÁ v rozmezí 8:00 – 19:00 hod. (pouze 8,5 hod. s přestávkou na oběd)
  • Pracovat můžete plně z pohodlí svého domova. Naše týmy standardně pracují na našich centrálních budovách v Brně, v Pardubicích a v Hodoníně.
  • Projekt je plánován zhruba do konce roku 2021. Tím však vaše kariérní cesta u nás končit nemusí a budeme rádi, když se domluvíme i na další spolupráci.

Pokud o pozici zatím jen přemýšlíte, přihlaste se – rádi vaše otázky zodpovíme telefonicky ještě před účastí na případném pohovoru. Následně si u setkání, které proběhne online formou přes MS Teams, přátelsky popovídáme o možnostech, které vás u nás čekají.

Těšíme se na vámi zaslaný strukturovaný životopis.


Stále váháte? Podívejte se proč právě k nám.

Kontakt

Generali Česká pojišťovna a.s.
Kristýna Zárubová
Purkyňova 101
612 00  Brno-Královo Pole
Česká republika