Specialista zákaznické péče

Hledáte silného, stabilního zaměstnavatele, který se v těžkých časech dokáže postarat o své zaměstnance?
Chcete kariérně a osobnostně růst? Jste komunikativní a rádi hledáte řešení?
Pošlete nám svůj životopis, možná hledáme právě vás!

Není call centrum jako call centrum!

  • Nehledáme chyby, netlačíme na délku hovoru, nestresujeme obchodními plány a nenutíme vás sedět každý den v práci - můžete klidně pracovat i z domova.
  • Jsme prostě jiní! :)
  • Díky tomu, že si tvoříme vlastní call centrum, cítíme se v práci dobře a máme z ní radost - podporujeme otevřenou komunikaci a důvěru.

Co unikátního vám tedy nabízíme?

  • Home Office - můžete tedy pracovat v pohodlí svého domova. Přesto od nás dostanete plnou podporu a zároveň ušetříte na dojíždění. Stačí mít doma přístup k internetu.
  • Jisté peníze promítnuté ve fixní mzdě.
  • Jasný kariérní řád. Pokud chcete, můžete se vypracovat na vedoucího týmu, školitele nebo třeba ředitele. :) U nás rozvíjíte své kompetence a tím se rozvíjíte i osobnostně.
  • Vaše silné stránky posilujeme. Také víme, že chyby děláme všichni. Podporujeme individuálnost každého - víme, že jedna věc lze udělat různými způsoby a vy si ten svůj můžete vybrat.

… a pokud vám to bude málo, máme pro vás:

  • Bohatý systém benefitů (příspěvek do Cafeterie ve výši 12 000 Kč/rok, 5 týdnů dovolené a dalších 5 dnů volna navíc, stravenky v hodnotě 120 Kč, příspěvek na životní pojištění a penzijní spoření, slevy na naše produkty i u našich partnerů, práci si také zpestřujeme různými firemními akcemi a soutěžemi, kde na vás čekají zajímavé ceny, a mnoho dalšího...).

Co vás přesně čeká za práci?

  • Primárně se budete věnovat obchodní agendě, což znamená, že budete kontaktovat naše stávající klienty a vaším cílem bude s nimi sjednat schůzku.
  • Mezi vaše další úkoly bude patřit i řešení servisních požadavků našich klientů, jako jsou dotazy na klientskou zónu, dotazy na platby apod.

Koho hledáme?

  • Člověka, který se nebojí hledat řešení.
  • Člověka, který chce být ve společnosti více lidí.
  • Člověka, který si stojí za svými rozhodnutími.
  • Člověka, který přemýšlí o tom, jak věci dělat jinak, lépe.

A mimo to je nutné mít:

  • Maturitní vysvědčení.
  • Základy práce na počítači, který pro vás není noční můrou.

Doplňující informace:

  • Nástup a začátek školení: 12. 4. 2021
  • Pracoviště: Purkyňova 101, Brno – Královo Pole

Pokud o pozici zatím jen přemýšlíte, přihlaste se - rádi vaše otázky zodpovíme telefonicky ještě před účastí na případném pohovoru.
Následně si u pohovoru, který proběhne online formou přes MS Teams, přátelsky popovídáme o možnostech, které vás u nás čekají.

Těšíme se na vámi zaslaný strukturovaný životopis.


Stále váháte? Podívejte se proč právě k nám.

Kontakt

Generali Česká pojišťovna a.s.
Kristýna Zárubová
Purkyňova 101
612 00  Brno-Královo Pole
Česká republika