Specialista/ka podpory obchodu

Hledáme nového fajn člena týmu, kterému pojišťovnictví není cizí a má výborné komunikační schopnosti!

Co by bylo vaším hlavním úkolem?

  • Sledování a kontrola kvality obchodní služby
  • Dávání doporučení, jak naložit s rizikovými smlouvami
  • Psaní závěrečných zpráv
  • Dohled nad obchodními partnery - hlídání a kontrola procesů, nastavení správných postupů
  • Cestování za obchodními partnery po celé ČR (pokud to již situace ohledně nemoci Covid-19 dovolí)

Co je pro nás důležité?

  • Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou, nejlépe ekonomického směru
  • Aspoň základní znalost pojišťovnictví (jako třeba, že není jen zdravotní pojišťovna, znát rozdíly mezi nimi a cokoli navíc je velké plus)
  • Minimálně základní uživatelská znalost Excelu
  • Dodržování pravidel, ale zároveň schopnost obhájit své názory
  • Velmi dobré komunikační dovednosti a příjemné vystupování
  • Certifikace IDD výhodou, případě můžeme pomoci s přípravou na absolvování zkoušky

Co vám naopak můžeme nabídnout?

  • Zajímavou práci v profesionálním a přátelském týmu
  • Možnost kariérního růstu v prostředí skupiny Generali
  • 5 týdnů dovolené a 5 dní osobního volna
  • Benefitní systém Cafeterie a s ním 12 000 Kč/os/rok
  • Spoustu dalších benefitů jako jsou např. stravenky, Multisport karta, příspěvky na penzijní a životní pojištění, sportovní aktivity, slevy na produkty pojišťovny a partnerů...

Doplňující informace:

  • Sídlíme v Praze 4 na Pankráci, ale momentálně pracujeme z domova.
  • Termín nástupu 1. 4. 2021 je pro nás ideální, ale můžeme se dohodnout i jinak.

Těšíme se na Vámi zaslaný motivační dopis a strukturovaný životopis v českém jazyce.


Stále váháte? Podívejte se proč právě k nám.

Kontakt

Generali Česká pojišťovna
Karolína Kozderová