Asistent/ka Regionálního ředitele pro makléřský obchod
Hledáte silného, stabilního zaměstnavatele, který se v těžkých časech dokáže postarat o své zaměstnance? Jste komunikativní a rádi hledáte řešení? Pošlete nám svůj životopis a pojďme se pobavit o těch možnostech! :)
Koho hledáme?
- komunikativní osobnost s příjemným vystupováním
- spolehlivou, důslednou
- týmového hráče
- s chutí dále se vzdělávat a pracovat na sobě
Požadujeme:
- SŠ nebo VŠ vzdělání (ekonomického směru výhodou)
- praxi na obdobné asistentské pozici
- velmi dobrou znalost práce na PC (především Excel, Word, PowerPoint)
- výhodou znalost SAP
- dobré vyjadřovací schopnosti
- příjemné vystupováníí, flexibilitu
- ŘP sk. B
Náplň práce:
- řešení denní agendy regionálního ředitele
- komunikace v rámci společnosti
- práce s interními systémy
- zpracování administrativy, pošty
- vyřizování obchodních výkazů
- doprovodná agenda
Nabízíme:
- zajímavou práci v dynamickém prostředí v jedné z největších pojišťoven v ČR
- příjemné pracovní prostředí
- širokou nabídku zaměstnaneckých benefitů - stravenky, 5 týdnů dovolené, cafeterie, zvýhodněné produkty a mnoho dalšího
Dopňující informace
- pracoviště: Praha 4
- nástup: 1. 4. 2021 nebo dle dohody
- pozice je zástup za MD/RD
Těšíme se na Vámi zaslaný strukturovaný životopis v českém jazyce.