Specialista zákaznické péče - až 100% Home office

Tvoříme kvalitní Call Centrum obdivované ve firmě a na trhu.

Pro každodenní práci využíváme hodnoty, které vystihují naši vizi.
Rostoucí odbornost - Osobní odpovědnost - Odvaha hledat řešení - Vlastní styl
Jsou to i Vaše hodnoty?

Co unikátního Vám nabízíme?

  • Po zaškolení trvalý/střídavý Home Office - můžete tedy pracovat v pohodlí svého domova. Přesto od nás dostanete plnou podporu a zároveň ušetříte na dojíždění. Stačí mít doma přístup k internetu.
  • Jasný kariérní řád. Pokud chcete, můžete se vypracovat na vedoucího týmu, školitele nebo třeba ředitele. :)
  • Jisté peníze promítnuté ve fixní mzdě.
  • Rozvíjíte své kompetence a tím se rozvíjíte i osobnostně.
  • Vaše silné stránky posilujeme. Také víme, že chyby děláme všichni.
  • Podporujeme individuálnost každého. Víme, že jedna věc lze udělat různými způsoby a vy si ten svůj můžete vybrat.
  • Máme jasnou vizi toho, čeho chceme dosáhnout.

… a pokud Vám to bude málo, máme pro Vás:

  • Bohatý systém benefitů (5 týdnů dovolené a dalších 5 dnů volna navíc, příspěvek do Cafeterie 12 000 Kč ročně, stravenky v hodnotě 100 Kč, práci si také zpestřujeme různými firemními akcemi a soutěžemi, kde na Vás čekají zajímavé ceny a mnoho dalšího...)

Čím u nás budete žít?

  • Máme miliony klientů, kteří čas od času potřebují pomoc, radu nebo konzultaci na telefonu. Právě proto Vás potřebujeme - abyste nám pomohli na všechny zvídavé otázky klientů odpovědět.
  • Jsme moderní pojišťovnou 21. století, kde se bez nabídky kvalitních produktů neobejdeme. Proto je ve Vaší pravomoci projít s klientem jeho současné portfolio a nabídnout mu další produkt, dle jeho životní situace.

Koho hledáme?

  • Člověka, který se nebojí hledat řešení.
  • Člověka, který si stojí za svými rozhodnutími.
  • Člověka, který přemýšlí o tom, jak věci dělat jinak, lépe.

A mimo to musíte mít:

  • Maturitní vysvědčení.
  • Základy práce na PC, které pro Vás není noční můrou.

Pokud o pozici zatím jen přemýšlíte, přihlaste se - rádi vaše otázky zodpovíme telefonicky ještě před účastí na případném pohovoru.
Následně si u online videopohovoru přátelsky popovídáme o možnostech, které vás u nás čekají. Těšíme se!

Doplňující informace

  • Nástup: 1. 12. 2020
  • Pracoviště: v místě vašeho bydliště
  • Pracovní doba: 8,5 hodiny s půlhodinovou pauzou na oběd - provozní doba je od 7:00 do 19:00 hod.
  • Školení včetně praxe v provozu proběhne v prvních dvou týdnech pracovního poměru v Pardubicích.

Těšíme se na Vámi zaslaný strukturovaný životopis.


Stále váháte? Podívejte se proč právě k nám.

Kontakt

Specialista náboru
Filip Lazár
třída Míru 2647
530 02  Pardubice
Česká republika