Administrativní podpora v obchodní službě - Hradec Králové

ČP Distribuce, dceřiná společnost Generali České pojišťovny, hledá vhodného kandidáta/kandidátku na pozici Administrativní podpora v obchodní službě v Olomouci.

Koho hledáme?

  • komunikativní osobnost s příjemným vystupováním a výborným mluveným projevem
  • spolehlivého a důsledného kolegu
  • týmového hráče s chutí dále se vzdělávat a pracovat na sobě

Náplň práce:

  • administrativní podpora obchodu – práce v interních systémech
  • zpracování pravidelných reportů a přehledů, třídění a archivace dokumentů, zpracování došlé a odchozí pošty
  • administrace a zajištění školení a jednání
  • vyřizování telefonátů
  • objednávání a distribuce tiskopisů v rámci obchodní služby
  • agenda BOZP a PO
  • spolupráce a podpora kolegů v rámci regionu

Požadavky:

  • SŠ s maturitou
  • uživatelskou znalost PC (MS Office, MS Excel)
  • dobré komunikační dovednosti
  • organizační schopnosti
  • samostatnost, flexibilita, pečlivost
  • aktivní a pozitivní přístup ke svěřeným úkolům
  • aktivní řidič - výhodou

Nabízíme:

  • zajímavou práci v dynamickém prostředí jedné z největších pojišťoven v ČR
  • příjemné pracovní prostředí
  • širokou nabídku zaměstnaneckých benefitů – stravenky, 5 týdnů dovolené, cafeteria, zvýhodněné produkty a mnoho dalšího

Doplňující informace:

  • místo výkonu práce: Hradec Králové
  • nástup: 1.8.2020 nebo dle dohody

Pozice je zástup za MD/RD

Těšíme se na Vámi zaslaný strukturovaný životopis v českém jazyce.


Stále váháte? Podívejte se proč právě k nám.

Kontakt

Generali Česká pojišťovna a.s.
Eva Vostrejžová