Specialista/ka podpory obchodu

Hledáme nového člena týmu, kterému pojišťovnictví není cizí a má výborné komunikační schopnosti!

Co by bylo vaším hlavním úkolem?

  • Cestování za obchodními partnery po celé ČR
  • Sledování, kontrola kvality obchodní služby
  • Psaní závěrečných zpráv
  • Dávání doporučení, jak naložit s rizikovými smlouvami
  • Dohled nad obchodními partnery (hlídání a kontrola procesů, nastavení správných postupů)

Co je pro nás důležité?

  • Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou, nejlépe ekonomického směru
  • Aspoň základní znalost pojišťovnictví (jako třeba, že není jen zdravotní pojišťovna a vědět, jaký je mezi nimi rozdíl a cokoli navíc je velké plus)
  • Minimálně základní uživatelská znalost Excelu
  • Dodržování pravidel, ale zároveň schopnost obhájit své názory
  • Velmi dobré komunikační dovednosti a příjemné vystupování

Co Vám naopak můžeme nabídnout?

  • Zajímavou práci v profesionálním týmu a možnost kariérního růstu v prostředí skupiny Generali
  • Bohatý systém benefitů (5 týdnů dovolené, 5 dní osobního volna, stravenky, benefitní systém Cafeterie, Multisport karta, příspěvky na penzijní a životní pojištění, sportovní aktivity, slevy na produkty pojišťovny a partnerů...)

Doplňující informace:

  • Sídlíme v Praze 4 na Pankráci.
  • Ohledně nástupu se můžeme dohodnout.

Těšíme se na Vámi zaslaný motivační dopis a strukturovaný životopis v českém jazyce.


Stále váháte? Podívejte se proč právě k nám.

Kontakt

Generali Česká pojišťovna
Karolína Kozderová