Nákupčí - Facility management

Co u nás budete dělat?

  • Zajišťovat strategický nákup pro jednotlivé projekty, zejména oblast FM a souvisejících technologií, rekonstrukcí poboček, mobiliáře, služeb, licence, odpovídající IT technologie.
  • Připravovat výběrová řízení a cenové poptávky na dodavatele.
  • Průzkum trhu potenciálních dodavatelů, ověřovat reference.
  • Vyhodnocovat došlé nabídky.
  • Jednat s dodavateli v ČR a v zahraničí.
  • Spolupracovat s interními klienty, tj. spolupráce na přípravě technické dokumentace, obchodní podmínky apod.
  • Připravovat smlouvy ve spolupráci s interním klientem a právním oddělením.
  • Kontrolovat objednávky, hodnotit dodavatele, procurement reporting, demand management.
  • Zajišťovat strategický nákup i pro dceřiné společnosti v rámci skupiny.

Jste naším člověkem, když máte/umíte:

  • SŠ/VŠ vzdělání, praxe v nákupu min. 5 let podmínkou.
  • Zkušenosti s FM nebo technologickými projekty velkou výhodou.
  • Ovládáte MS Office na pokročilé úrovni.
  • Aj min. na konverzační úrovni.
  • Dobré vyjednávací komunikační a organizační schopnosti.
  • Analytické schopnosti, technické a logické myšlení.
  • Potřebu se neustále učit a zdokonalovat.
  • Zaměření na výsledek, proaktivní přístup.
  • Flexibilitu a samostatnost, a odpovědnost.
  • Odolnost vůči stresu, vysoké pracovní nasazení.
  • Řidičský průkaz skupiny B.

Co Vám můžeme nabídnout?

  • Zázemí stabilní, silné společnosti, perspektivu kariérového růstu, zajímavou, dynamickou práci.
  • Bohatý systém benefitů (5 týdnů dovolené, 5 dnů zdravotního volna, Home office, stravenky, CAFETERIE, příspěvky na penzijní a životní pojištění, sportovní aktivity, karta multisport, slevy na produkty GČP a partnerů, notebook, mobilní telefon...)

Doplňující informace:

  • Pracoviště: Praha 4, Pankrác
  • Nástup: dohodou

Těšíme se na Vámi zaslaný strukturovaný životopis v českém či anglickém jazyce.

Kontakt

Specialista náboru
Filip Lazár
Na Pankráci 1720/123
140 20  Praha 4-Nusle
Česká republika