Specialista/ka správy korporátních smluv- makléři

Koho hledáme a proč?

  • MÁTE ALESPOŇ KRÁTKOU PRAXI V ADMINISTRATIVĚ?
  • HLEDÁTE ZODPOVĚDNOU PRÁCI, KTEROU SI NEBUDETE NOSIT DOMŮ?
  • OCENÍTE, KDYŽ VÁS VŠE OD ZAČÁTKU NAUČÍME?

Do týmu Servis korporátních klientů hledáme nového kolegu či kolegyni, který/á bude svědomitě zajišťovat administrativní podporu upisovatelům.

Co je náplní práce?

  • Příprava pojistných smluv na základě podkladů od upisovatele
  • Zadávání pojistných smluv, dodatků a změn velkých rizik do systému (VIAS, Golem)
  • Potvrzování vinkulací, archivace a skartace
  • Vystavování certifikátů a potvrzení o pojištění
  • Příprava předpisů pojistného, řešení pohledávek a přeplatků na pojistných smlouvách
  • Vedení přehledu poptávek, bonifikací na pojistných smlouvách a dalšího výkaznictví navázaného na nabídky a pojistné smlouvy
  • Komunikace v týmu a s TOP makléři na trhu pro řešení operativní činností vztahující se k správě pojistných smluv

Co je k práci potřeba?

  • Alespoň 1 rok praxe v administrativě
  • Samostatnost, pečlivost, schopnost uvažovat v souvislostech
  • Velmi dobrá komunikace slovem a písmem
  • Schopnost učit se - Jsme připraveni Vám vše vysvětlit.
  • Běžná uživatelská znalost MS Office (MS Word, Excel, Outlook), rychlá orientace v nových aplikacích a systémech

Na co se můžete těšit?

  • Jsme velká firma, o zábavu tu není nouze.
  • Budete pracovat s týmem inspirativních osob, v pojišťovně s působností na celém světě.
  • Budete mít dobrý pocit z toho, že Vaše práce má smysl.
  • Jde nám o to, aby se vám u nás líbilo a dobře pracovalo, postaráme se proto i o vzdělávání a odborný růst.
  • V nadstandardní nabídce benefitů si každý najde, co potřebuje. Zeptejte se na to, co Vás zajímá.

Doplňující informace

  • Pracoviště: Praha 4 – Pankrác
  • Nástup: dle dohody

Těšíme se na Vámi zaslaný strukturovaný životopis v českém jazyce.

Kontakt

Generali Česká pojišťovna a.s.
Lenka Malinová